02 december 2008

Press delete

Jag har aldrig önskat någonting så starkt som nu.
Jag vill radera 8 månader ur mitt liv - går det?



jag vill inte ha "jag älskar dig"-sms mitt i natten.
Det gäller inte längre, var det då så fruktansvärt jobbigt att låta bli att skriva det?
Jag var väl dum nog att tro att det här skulle gå helt smärtfritt.
Men hey, man är väl blond av en anledning (Inget personligt blondiner).
Jag vill ingenting hellre än att ha dig ut ur mitt liv. MÅSTE du då vara otrevlig och skapa bråk istället för att bara glömma och låta det vara?
Ut ur mitt huvud och stanna ute. Jag vill inte ha dig här någonsin mer.

Och bli nerslängd för trappan är väl en kul sysselsättning på tisdagar?
Min så kallade bror tyckte tydligen att jag förtjänade det.
Där fick man för att man var trevlig (Y)

1 kommentar:

Sofie sa...

Har samma problem som du. Byta nummer är tydligen det enda som fungerar. =(
Fast han och jag har inga gemensamma kompisar och bor inte ens i samma stad, och det kanske ni gör... Så det är kanske inte samma problem. Men det kan ju hjälpa lite på traven att byta msn, nummer osv.. Om inte annat förstår väl han/hon hinten bättre då.

Hoppas det löser sig.