01 juni 2009

Waking up to the start of the end of the world


Dagen har varit bra, nästa är psyktanten om en timme, sen promenad med Louis.
Oron gnager i magen för imorgon.
Jag ska träffa läkaren som ska ta prover på mig, så hoppas att det inte är någonting.
Fotade även lite med Amanda igår, som ni kanske ser.

Jag börjar tappa känslor för allting och jag är rädd att tappa bort dom jag bryr mig mest om, jag vill inte bli en 65 årig gammal tant med 32 katter och illaluktande lägenhet. Jag vill PEPPA för någonting. Säg någonting till mig som väcker känslor, jag vill känna mig levande. Händelsernas centrum är alldeles för långt borta från mig och det gör mig frustrerad, nufan ska det bli lite action.

Och en liten extra uppdate för att jag ska få skryta: 5 månader med underbarast, nytt ASLÄCKERT hår.
Och jag fick även tillbaka mina engelska uppsatser idag - MVG på båda.

1 kommentar:

vildhjaerta sa...

det finns mycket jag skulle kunna säga till dig, om du bara hade lyssnat.